tysdag, september 16, 2008

tirsdaga e ikkje so verst

Då e da tirsdag. Da betyr Greys, og Medium etterpå, siste episode av medium i kveld btw.
I dag e eg max trøtt, eg har hatt ein rimeleg hard dag, tung dag, difor e eg sleten. Alt har gått for fort for min del. Eg heng ikkje med i svingane kan ein sei. Eg dett utfor kanten, humpar nedover steinane, eg skadar meg og. Det gjer egentlig vondt. Men det går greit, eg plastrar meg berre. Eg er flink til det. Spesielt etter eg har skjært meg på høvelen x antall gongar. Det er ein annar sak.
I dag, etter Solveig, verdens beste syster, reiste frå meg for å dra i begravelse, rydda eg, fordi eine sjukepleiaren, ho sinta, ba meg rydda uttalige gongar. Eg rydda til slutt. Det er sant. Sjå bort i frå det faktum at eg samla masse i glaskarmen. Det er ikkje det viktigaste, det viktigaste er at eg rydda. No skal eg skryte litt meir, nei, eg skal ikkje skryte av at eg skriv medan eg ser på Greys, fordi, det er ikkje kult å skryte sånn. Men eg skal skryte av at eg har hunge opp kle i dag. Nett i stad faktisk. Eit lite øyeblikk sidan. No luktar det våte kler på badet. Eg held meg utanfor badet eg.
I kveld har eg og drukke kakao, to koppar, til no. Det er godt, eg vert varm i kroppen. Meeeen, eg må svært på do etterpå. Kjedelig. Fordi eg e lat og eg gidd ikkje gå på do.
I dag, ettermiddag, har eg hatt besøk av Monika og Frida. HERREGUD... De e ganske kule då, eg skal ikkje skrive noko stygt om dei her. MOHAHA. Jo, dei e teite. Eg sa da, men eg meinte da ikkje. Even though, eg e rimelig trøtt egentlig. Eg håpe virkelig noken lese detta og ikkje berre skumme gjennom, da e jo ganske spennande da eg skrive egentlig.
og JA, frida påstår ho fiksa internette. Ho opna dataen. Og da va internett på an. Gratulera pus.
Men no gidda eg ikkje skriva meir, eg ska sjå greys.

Finn noko eg ska blogga om so blogge eg.

so long suckers

6 kommentarer:

Anonym sa...

du glømte ein VIKTIG detalj her Ingrid ;)
EG FIKSA NETTE DITT! :@
skriv da ned nå så er du flink pike!
*smilefjesmetongaut*
:P

ingrid sa...

No e da fiksa pus!

Anonym sa...

lol må berre sei du e flink å skriva masse men samtidig so står da ikkje noke seriøst...:P

ingrid sa...

hehe, takk :p eg har ingenting seriøst å skriva om :p

Maria sa...

skriv om mote, og post bilder :p feks av hvilken hårfrisyre du vil ha. Men du er faktisk veldig flink til å skrive masse om ingenting, som Kjelli sa x)

Anonym sa...

eg lika seriøse ting, eg lika deg.. og detta e faen ikkje seriøst.. eg lika da :)