torsdag, september 25, 2008

Rosa hårklemmer og flotte teikingar

Trevor i Koneklubben.

Eg syntes han e utrulig nydelig, uansestt om han ser gal ut på da bildet. So har litt sånn badboy look, som eg absolutt ikkje kan motstå. Han e utrulig flink skuespelar og, faktisk. Viss du google han so ser du han med langt hår. Da va ikkje fullt so bra. Uansett, blikket hans e nok te å få meg te å sei at eg vil ha han med heim. På tirsdag. Går da fint elle?



Ja, tenk, tenk vist eg kjeme meg heim på tirsdag. Då blir da blogging from real life. Ikkje at detta e eit skikkelig liv, berre eit kjedelig liv. Men detta ska ikkje bli eit klageinnlegg.

H&M Høstkolleksjon.
Eg likte desse to. Eg har veldig lyst å pakka meg inn i denna kåpa når høstmørket senker seg. Noken so kjøpe ?




Eg e fortsatt in love with the bohemian look. Kinda. Eg like the fact at du ikkje trenge so utrulig med sminke. Og ein lett kjole e alltid fint. Med da retta tilbehøret. Og slenge du på deg eit par høge hæla so e du max klar for både kvardag og fest. Eg gler meg so utrulig til eg ska ut herifrå!




Men da e heilt greitt da. For når eg kjeme heim, so e da egentlig rett til den byen eg har vore innelåst i, i 2 mnd. Eg ska shoppa. Eller, ska eg te Oslo å shoppa? Berre for å reisa til Oslo? Da frista jo då, da gjere da. Eg unne meg sjølv da. Men da blir nok ingen tur med da fysta.

No ska eg.. ingenting, eg ska ikkje kle på meg, eg ska ikkje eta, eg ska kanskje sova, eg ska sjå på tv, eg ska eta snop og eg ska slappa av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

meg, deg, oslo ? :D jeg har en pappa der sjønneru!

Anonym sa...

så kjører vi høye hæler i bygda. Trendy :)