tysdag, september 23, 2008

Endå noko tørre greie


No kjeme da endå eit interessant innlegg. Ikkje ta da ironisk, fø da va da. Eg sitte her med skullcandyane te systo på øyrene.
Fete greier, ikke sant? Eg lika de no vertfall, sjølv om ho har nett kjøpt de, so e ho fortsatt trufast til kossane sine. Eg veit ikkje kor mine e. Uansett, i kveld e da GREYS. Nok om da. Eg syntes ikkje da programmet e so heilt utruleg fantastisk. Home and away e bedre. Bedre guta der, og oftare i bar øvekropp. Uansett om Jesse ikkje e med i haa no, so hadde han ein utruleg smashing kropp. Vilt. I dag har eg gjort på ingenting. Eg var ein tur ned på narvesen og opp i kantino med Solveig. Ellers har eg vore på skulen, ete middag og sove. Eg sov ikkje godt. Men Maria sov no ikkje i da heila, so da e no grett. Eg fekk ikkje kvelds, lika greitt, ekje so stor fan av tørre skjeve me sylt på. Viss noken e flinke te å laga ny header te meg, so e da berre te å melda seg! Uansett folkens, om eg vil ha ny header eller ikkje, so ser detta ut te å bli nok ein depressiv dag. I går holdt eg jo på å klikka, va jo på randen te samanbrudd i går. Men i dag går da bedre, takk som spør :)
Eg sko jo egentlig ha posta outfits bilde her, men.. eg e på sjukehus. So da blir litt seigt.
Kanskje da blir bilde når eg e heima. Om ei stund. Par veke. Ei veka. Fem veke. Eg veit ikkje.
I måro! Kjeme heile 10ende klasse på besøk. Ja, vilt da egentlig. Da e utruleg ka sjukepleiarane her og på den avdelingen som eg var på fyst gjere for meg eigentleg. Eg har mekka meg opp med playstation å mangt eg. Men uansett. Eg grue meg utruleg te de kjeme, mange av de har eg ikkje snakka med på sikkert 4 mnd. Da e ei stund. Nesten eit halvt år. Nesten. Herregud eg har vore her ei stund. Tenk vist eg må ve her ein mnd til utan perm heim eller noko. 3 mnd innestengt på eit sjukehus e vilt. Heilt vilt.
Alle seie te meg at dei hadde aaldri greid å vore so lenge på sjukehus utan å få reisa heim ein tur. Ka faen sko de gjort då? Stukke av? Den tanken har slått meg. Da ska eg ærleg innrømma. Men eg har ikkje gjort da endå, so du kanskje veit. Eg e so sint på meg sjølv egentlig, føda eg lot detta skje. Eg veit at da e ingenting eg kunne gjort, men helvete. Eg føle eg har mista 2 jævla mnd av livet mitt. Da e suckings!! Og detta e i 10. og.. eg går glipp av elevbedrift og haustfest. Eg vert so forbanna. Ikkje at eg hadde plana om å ha ein stor rolle i Mamma Mia, men uansett. Eg ville no vera med. Eg hadde jævla fine plana om å laga avis eg, på elevbedrift. Eg gleda meg vilt te å skriva og mekka. No får eg greia meg med bloggen. Da går fint altso, da e fint å ha ein plass å skriva ting :p ska eg ærleg innrømma.
Eg vil heim :(:(
Men no e da greys fø alle penga. wow.
talast

1 kommentar:

Anda Karro sa...

ingenting til å grua seg i måro !men forstår deg. eg grue meg berre til å sitta på den bussen med alle dei loco idiotane!haha .. vel vel.. it´s worth it.

Eg holdt på å klikka ette berre sånn 10 daga på sjukehus.og du har våre øve 2 mnd.. kan ikkje sei eg misunne deg nei .. I dag fekk me veta kem so fekk hovudrolle osv.. du får sikkert veta da imåro;) eg tar med meg musikk får eg rekne med da blir ein del venting? kan ikkje akkurat ta sånn 40 eleva inn på rommet ditt..;D

sjekk bloggen min då:D og kommenter!=)

Snakkast imåro!!GLER MEG. har ikkje sett deg på rundt 1 mnd. lenge!!!

Eg skal sitta med evelyn på bussen:)sånn vist du lurte... haha ...


Kjempe glad i deg. og du skal få den klemmen imåro . ;)