torsdag, september 18, 2008

eg e snart ferdig

I´m still going strong. Elle noko. Even though. I dag har eg ikkje vore på skulen, eg har sove. Da e godt. Eg har eigentleg store plana om å sova no og, berre leggja meg ned, surra dyno godt rundt meg å sova. Men eg har ikkje lov, eg har lyst, men ikkje lov. Sjukepleiarane blir pudne. Koffø, da skjøna eg ikkje heilt. Eg trenge søvn stakkars. Men øve te noko so e 17 hakk meir spennade. Eeeeg ska spela radiobingo i måro. Eg ska sitta her med Radio Folgefonn på dataen. Og eg ska vinna. Tenk, da hadde vore utruleg morosamt om eg hadde vunne seksåtrevdetusen. Då hadde eg hatt 43 tusen lappa eg då. Sånn cirka. 43 lappa. Da e ikkje med konf pengane mine. Fordi eg ikkje veit ka eg har igjen av dei. Iogmed at eg fekk flatskjerm te konfen, har eg egentlig ikkje so masse å bruka penga på. Eg kunne jo alltids kjøpt meg data. Ska eg da? Bør eg da? Isåfall, ka for ein data bør eg kjøpa meg?
Eg har so inderlig lyst tilbake på rommet mitt, liggja i senge mi, sjå på tv, skriva kjedelige innlegg om alt og ingenting og eta store mengda med c-vitaminer med appelsinsmak frå Collett.
Kanskje det ja. Kanskje det.
Eg hadde store planar om å skrive eit langt innlegg. Eit langt innlegg om ingenting som alltid.
Eg gidde ikkje no.
Me snaksas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

eg håpa du får diare ette du har åte masse mengder med dei gode c-vitamin greiene me appelsinsmak ! :D

Anonym sa...

nei eg håpar du ikkje får noko diare og store magesmerter!
*ikkjeironi* :L
va detta eit snilt nokk inlegg Ingrid? !:D
og du er kjempe *kulHosthark*

ingrid sa...

spyr av deg