måndag, september 29, 2008

Blir nok eit par daga til

Ja, eg blir nok eit par dagar til ja. Eg tok MR i dag tidleg, kl.8. Straumen gjekk før me vart ferdige. Så eg og pappen sat oss ut på gangen og venta på portør. Men så kom straumen att og me fekk fortsetja. Jippi. I 15-16 tide i dag kom ein sjukepleiar å sa at i måro skulle eg ta sykkelprøve for å få opp pulsen og på onsdag skal eg ta noke anna prøve greie. Oppdatere deko når eg har fått veta meir.
So no sitje eg, pappen og Solveig å slappa av på rommet. Eg har lyst å sove. Svæært lyst å sove. Hovudet mitt dunkar framleis og eg har vondt. Fekk forresten veneflon inn i dag, og den vil eg ha ut før den byrjar å gjere vondt.
Eg vil heim, so inst inni og.

1 kommentar:

maren sa...

pus :-D<3 da kan ikkje vera mange daga til, for du skal komma heim til haustferien :) eg savne deg.