søndag, september 14, 2008

søndaga ?


Ja, søndaga. Eg hate søndaga. Trur eg, har eg fått meg sjølv til å tru. Egentlig like eg søndaga, eg like da faktum at eg ikkje trenge gjera noko, da e ingen so kreve at eg ska gjera noko heller. Ikkje at noken har krevd da på mange veke. Men søndaga e so rolige. Ingen so ser altfor domt på deg om du tilbringe dagen i pysj, eller om du ikkje ete skikkelig heile dagen. Da e da so e fint med å ve på sjukehus og. Ikkje har eg lange harde daga på skulen eller hard aktivitet i da heila. So eg kan jo leggja meg midt på dagen og sova lenge eg. Ja, da e litt fint her. Men berre litt.

Slenge forresten med eit bilde av meg. Sånn ser eg ikkje ut no. I da heila! No ser eg ut so ei 35 år gammal sleten kyr so ikkje har fått seg på 7 månada. Egentlig.

Men no ska eg fortsetta å sjå Bridget Jones på randen. Fin musikk btw

3 kommentarer:

Anonym sa...

eg vil kjøpa deg, og evt ein søndag? avsender betaler porto

Anonym sa...

Unnskyld meg, men kunne du ha sagt litt meir om kva du meinte med dette?
Eg skjønte det ikkje.....

ingrid sa...

Ja, forklar deg. Eg e dom.

Men, kjøp meg lett du.