torsdag, oktober 02, 2008

Nyheiter!

Eg har gode og dårlege nyheiter til dykk.

Mandagsmorgon tok eg MR, den viste at hjarta mitt ikkje var friskt nok.
Tirsdag tok eg ein sykkelprøve og fekk pulsen opp i 180. Utan at hjarta mitt laga noko forstyrringar.
Onsdagsmorgon vakna eg opp på intensiven, svært forvirra og litt neddopa. Mammo hadde vakna av at eg rista noko jyslig i senga i halv ti tida. Ingen veit kva anfallet gjordet.
I måro skal eg ta ein annar prøve, fylle deko inn seinare!
So i dag e eg i storform! Eller storform og storform.. Eg og mammo har hatt besøk av Monapus og mammo hennas!;) Og no kjeme snart tante Åsne :D

Tja..
Gode nyheiten e at eg ser slutten på detta snart, at eg snart skal heim uansett.
Enten blir da hjertestartar og heim eller heim føda at eg e frisk nok! :D:D

Snakkes

Ingen kommentarer: