måndag, oktober 06, 2008

Allrighty??

Ok, fyst å fremst. Eg har verdens mest sexye venna.

Da eg ville sei va at eg ska heim, utan hjartestartar, tidligare enn planlagt. Eg tok ein undersøkelse i dag, som var smertefull og tårene trilla. Men dei førte altso inn ein ledning greia inn i min høgre lysk, og førte den opp til hjarta og skulle utløyse forstyrrelsar. Men da fekk dei faen meg ikkje te. So eg e klar te å komma heim utan hjartestartar.
No e eg svolten, eg har "fasta" frå klokka tolv i natt. Men da e ingenting som frista, og eg har ikkje matlyst. So no har eg nett snakka me verdens flottaste jenta, Maren. Ho sa eg kunne komma heim i dag, for hennas skyld. So då gjere eg da. Eg kjeme kanskje heim i dag.

More to come

3 kommentarer:

maren sa...

kjem du heim idag, so e liksom denna dagen SUPER! Elska da eg :-D

Anonym sa...

jeg da? :(

ingrid sa...

du e berre te pynt