søndag, oktober 05, 2008

Ting du kanskje ikkje veit om meg og kanskje kjem til å gløyme etter du har lest det.

EG
  • hadde eit normalt forhold til mat før sjukehusopphaldet
  • e blitt meget glad i sova etter sjukehusopphaldet
  • e blitt gla i å sei meget
  • har lett for å forelska meg
  • men og for å gløyme forelskelsen
  • har verdas beste vener
  • som eg ofte kranglar med
  • fann ut at same shiD e kult
  • blir egentlig ikkje lett flau, men avogte..
  • e aldeles ikkje sjenert
  • har ei slekt so ikkje kan teikna. beklaga!!
  • e flink i engelsk
  • men ikkje i matte
  • har dårlig humor, men den e morsom
  • e egentlig ein snill person, men kan virka slem iblant
  • har ein dårleg telefon, men eg e fornøygd og øydeleggje berre viss eg får ny
  • har ein 40" flatskjerm på rommet
  • og ei dobbelseng
  • e singel, atm
  • elska systo mi
  • fekk hjertestans i juli :p
  • e ikkje fornøygd med meg sjølv

Da va da so kom no.

ENJOY

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmpprrr!!!
Kan ikkje tegna du liksom!!!!
No vatt eg noko so jyyysligt fønærma altso... Va ikkje bilen min eit strålande eksempel på fantastisk strekføring so veit ikkje eg..:((

"tanto"

AnneCez sa...

Slekte di e best i å tegna! :D