tysdag, oktober 07, 2008

sweetheart

Okokokok. Eg tek ikkje sjangsen på å sei at eg ikkje syntes Greys e noko jævlig bra. Eg seie heller at Koneklubben e mykje bedre. Og Brothers and sisters. Da får vera no vera so. Hehehehe. Mammo har kjøpt snop. Pringles, sjokomelk, daim, krokanrull, new energy, non stop og love hearts. Deko so påstår eg har slanka meg, da vare ikkje lenge :-)

No står da ein sjukepleiar innpå rommet å ser greys :-p og no gjekk ho :-p jaja

Jeg har en kjempe pikk. Ok, eg tulla. Da e berre ein bandasje. Got you!

No tenke deko sikkert at eg ete å gomle å slorske på alt godteriet, men nei, kvalmande drite dar, får ve måte på ka eg ska gjera her på sjukehuset. Får ve nok at eg sikle på Alex. Meget vakker.
Justin Chambers
admit u like it.

4 kommentarer:

maren sa...

eg tar sjangsen, greys e faktisk ikkje so veldig bra!

Tina =) sa...

Frustrerte fruer er best ;)

Ingrid, legg mg til i bloglisto då ; www.tinagjr.blogspot.com

ingrid sa...

Maren! TAKK=D
Tina, da e ikkje so jææævli bra da heller :p men avhengighetsskapande:p Ok:)

Anda Karro sa...

justin chambers..e ...til..å..drømma..seg ...vekk..i !!:D

står ho og ser på? eg hadde ei sjukepleiar som SATT SEG NED,forsiden av meg og såg på minnekonserten til Diana!! og fortalte meg at ho huske so godt når ho fekk veta at Diana var død osv..hehe.. kosligt da":D

grey´s anatomy har finare kjekkasa enn frustrerte fruer iallefall!!:D