torsdag, oktober 23, 2008

Hot stuff.

Halloen folkens, no har eg ikkje blogga på eit par daga. Mykje som har hendt, liksom. I måro ska eg på konsert. Og eg ska møta Kaizers Orchestra. Janove og Geir og alle. Herregud, herregud. I måro, konsert, musikk, bra, musikk, vilt, eg gler meg noko utrulig. Ja, eg kjeme ikkje øve da. Og i måro, viss eg ska på skulen so ska eg gni da inn i trynet på Mikkel. EG ska på konsert, EG ska møta Kaizers, ikkje han. HAHA.
Meeen i dag va eg te legen. Fekk sjukemelding ut året. Og melding te skulen. Jei. Great. Flott. UUGH. Eg e so drit lei. LEI LEI LEI. Og so ska eg te tannlegen klokko eitt. Da e so drit moro.
I går va eg på kamp. De tapte. No fun. Semifinale, av alt. Og de tapte. Og på vei heim, blei kjørt av trenaren te jentelaget, so kjørte me for fort so blei me stoppa og han mista lappen! HAHA, eg måtttte berre sei da :p haha.. Da e lol da. MEGA lol.

Men no ska eg te tannlegen. Så vi snakkes. Sei noke eg ska skriva om dåå:D

1 kommentar:

Anonym sa...

stakkars tony :p