søndag, oktober 05, 2008

Everything to make me feel like home.



Når eg føle at sjukehusrommet, e mitt eiga rom, e da på tide å ta meg med heim.



Berre ta meg med. Eg ska heim eg no. Tirsdag eller onsdag e eg tilbake på mitt eiga rom. Framfor flatskjermen min. 40" Hannspree. Trur eg den heitte. Eg har jo ikkje tenkt å sitja inne heile dagane, fø eg har jo ikkje gjort anna dei 2 siste mnd. Men viss folk har lyst å finna på noko so e da berre te å sei eit ord. Fø eg har skjønt at livet kan snu jævla fort. So no ska eg finna på alt mulig spennande, alt rart, alt nytt, alt eg ikkje har gjort før. - nei, fjelltura å sånne trim greie kan de spara meg fø-



Meg på intensiven (med eit helvete av maskiner rundt meg)


Meg på Hjerteavdelinge (i bakrunnen ser du eit utval av teikingar)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glede meg te du kjeme heim ! :D

maren sa...

WOho, da blir godt å få deg heim igjen :-D <3