tysdag, oktober 28, 2008

Løøøøv løv løv <3

Hallo ;) No ser eg på home and away, chillpill. Har nett ete middag, pølser. Før da so va eg på skulen, hadde heildagsprøve i norsk, følte da gjekk bra, so då gjekk da vel rak motsatt, til helvete. E so typisk. Men carebear.
Eg har faktisk verdens beste venna. Da e heilt sant. Eg e noko uttav helvete heldig. Ekje mange so har so mange, og utrulig gode venna. Og eg har verdens beste familie. Eg lå to månada på sjukehus. Og eg e ganske glad fø da, egentlig. Før eg havna dar, so va eg og Solveig uvenna, og da va heilt jævlig, seriøst. Me krangla om alt og øve alt. Mest om kle og sånne totalt unødvendige ting. So havna eg inn og ho kom på besøk. Var verdens beste systa og sat ved senge mi når eg låg i koma å sånn. Eg e so utrulig glad fø at ho var der. Fø når eg fekk veta at eg skulle vera der ein månad til, so sa ho at ho kunne bu hos meg den månaden, soo, ho fekk ei seng inn på rommet og flytta inn. Va jo nice da egentlig, fø ho går på skule i Åsane, so vakje so lang vei til skulen. Den tide ho budde der var flott, og tide gjekk so fort. Soo plutselig var eg heima igjen :D
Takk tusen takk Solveig for at du var der med meg :D Du e verdens beste systa :D Elske deg ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

nei og nei.... MÅ ikkje få ei gammal tanta te å grina sånn Ingrid!!!!! tårene trilla her hjå meg no.. men sånne gode då sjølsagt:))) GID
tante Å

Solveig sa...

nååh!!
Da so sko BERRE mangla, søto!!:) Ingenting anna eg heller kunne tenkt meg å gjort! ;)
Elske deg og!! :D <3