torsdag, oktober 09, 2008

Fantastíco

Ok, eg e ikkje komme meg heim endå. Fortsatt på sjukehuset, ute av rommet. I kantino. Ja, du las rett, eg storkose meg i kantino. Med telefonen ved mi sida. Og rundt meg, ein haug med mennesker eg aldri har sett før. Da kryr av legestudenta, sjukepleiara, lega, innlagte, utlagte og besøkande. No sitte eg å snakke med Sindre og Anja på msn. Nåmmeeeen. Jadda. ^^
Eg føle da e mange so glor på meg når eg sitte her å skrive, innbilning.
På bordet te høgre framfor meg, sitte ein gjeng med.. nerda, e vel dei, e vel da eg ve kalla dei. Sånne so ikkje e so spesielt kule. Sikkert koslege. Men har sikkert mykje info om eit spesielt emne. Ja, eg vil ikkje uttala meg om folk eg ikkje kjenne, men eg gjere da uansett. Rett framfor meg. Sitte da ein eldre fyr, med kaffikopp i handa og VG framfor seg. Han brukar briller, men no tok han dei av. Denne mannen drakkk friskus, vil eg påstå. Meeen no gjekk han. Kanskje han merka at eg skreiv om han eller noko.
Eg ska looova deko, da e mange fine sjukepleiara eller studenta her. Da e fint. Derfor storkosar eg meg i kantino. Eg storkosar meg óg når eg har ein fin sjukepleiar. Men da e ikkje so rart.
Forresten, mange legestudenta har flott stil. Spesiell stil og annarleides stil. Eigen stil. Ok, ikkje mange, men nokon. Nokon få. Dei er kule.

Herregud so eg gleda meg te å komma meg heim. Å detta ;
Kjøpa meg nye kle.
Nyta alkohol.
Le so berre faen.
Sjå på 40" i den stora senge mi på da stora rommet mitt.
KOSA meg på skulen.
Høstfesten.
Årboke.
Maria, Maren, Miriam, Marita, Anne, Monapus, Andrea, Evelyn, Frida < 3
Med andre ord. Eg ska KOSA meg.

Eg må forresten fjerna lappen so står Ingrid bur her på på døre mi, fø sjangsen fø at ho so ska bu der no heite Ingrid, e litt liten. Men da e jo litt håp. Eller, håp eller håp.

No kjøpe mammo twist. Og pappen kjem om ein time. Og ca klokko eitt so e me på vei heim.

No ska eg prata med legen vistnok. Sees.

3 kommentarer:

Anja Savic sa...

haha !
du nemte meg i bloggen din !*eige*

neidå, men du e flink te å skildra da so skjer ront deg, beundringsfult. eg e ikkje so flink til sånt eg.. -.- x3

du får komma deg heim Ingrid !

maren sa...

Ingrid, da blir møkje bedre enn du trur når du kjem heim. Alt skal bli so fint :-D å med deg i klasseromme, faen da har eg savna! iallefall i 8 klassen . :D

Anonym sa...

<3 glede meg te eg får veme deg igjenn ! <333