laurdag, oktober 25, 2008

It is love in the air.

Haaij folkens..No sitte eg innpå da iskalda rommet mitt og høyre på Solveig si pusting, ho ligge vedsiden av meg å søve, så søøt.

Å Meyer, gi meg et kyss
Gi meg en ny vår!

Eg e so sur fø at hjerta mitt stoppa, på ein måte. På det vis at eg ikkje fekk lov å stå framme å hoppa (:P), elle, at eg ikkje greide da. Men viss ikkje so hadde eg ikkje fått møtt Kaizers. Noko eg satt utrulig stor pris på.

Hold kjeft og sett deg ned.

Eg har bete meg noko i helvete på tongo. Heftig natt eg har hatt kanskje. No sitte eg å høyre på Kaizers på youtube. I like. Eg vurdera faktisk å gå ut i fina veret.

Og du vett ka eg syns om sigøynerblod.

No ska eg opna persiennene. For å sjå på da fina veret. Og da va lika fint so eg forventa. Lika lyst å fint å varmt. Jammen also, da frista å gå seg ein tur i regnet. Og vinden. Berre fø å gå å høyra på musikk. Me like. Very much.

Kvit, kvit russaaar. DEN e fin den. Fantastisk. Men den spelte de ikkje i går. Je ble deppa. Neida, eg blei ikkje da. Eg har youtube eg. Greia meg nesten eg. Hihihi.

Eg kjeme ikkje øve kor fin Geir Zahl e. EIN DAG, ska eg leggja ut bilde av meg og Kaizers. Når eg gidda. Når noken ber om da. Hihihi.
Men no gidda eg ikkje blogga. Me snakkas:D

1 kommentar:

Anonym sa...

legg ut bilde! :)