søndag, oktober 05, 2008

F9S

Tja, sidan alle bloggar om at det er snø, so kan vel pokker meg eg og gjera da. Sjølv om mengden med snø her i Bergen, ikkje er så ekstrem, eg kan vel mest skimte litt på fjelltoppane. Men heime derimot, i kjære Kvam, er det snjo/sludd. OK, Kvamskogen, der er det snjo. Såg vertfall sånn ut på meldingen som kjære Maren sendte til meg for eit øyeblikk sidan. Tjatjatja.
No i dag kjeme Malin, på besøk. Malin er ei venninne som har flytta frå oss. No skal ho på besøk til Andrea og reiser heimatte på torsdag. Så eg får vertfall sjå ho! F9S
I dag har eg eigentlig ikkje lyst til å gjere noko, eg har ikkje lyst å kle på meg, ete, reise meg, gå ut, gjere noko som helst med meining. Eg har lyst å bli i senga mi heile dagen. Kanskje sove litt iblant. Eta litt sjokolade kan eg kanskje gidde. Men då må eg fylle flaska mi med vatn og. Det eine tetaket fører til det andre. Pass dykk, så de ikkje blir beten av basillen.

UANZ!
MARIAMARIAMARIAMARIAMARIAMARIAMARIA
kjeme vistnok heim.
ja, da hjelpe vistnok å rømma te flyplassen.
ilu

Ingen kommentarer: