fredag, oktober 10, 2008

Heime att.

No e eg altso heima. Heima på mitt eiga rom. Som forresten var nyoppussa!! Eg hadde ingen idé i da heila, ikkje ein liten idé heller! Eg vart jævla sjokka. Eg skjønte ingenting, eg trudde eg hadde gått feil eller noko. Eg har dessverre ikkje kamera, men eg ska nok få lagt ut nokon bilder. Eg e svært stolt over tante, anne og mammo hennas.
Men etter eg hadde roa meg :p so åt me kaka, eg, Anne, Andrea og Evelyn. So kom Miriam, Maria og Maren. So sat me no alle sammen her og taut. So vatt eg rastlaus, so me gjekk ned i bygde. Evelyn, Andrea og Anne gjekk opp til Andrea og sang singstar, eg og m, m og m gjekk no å sat oss i bygde. Dar va da no lite liv. Møtte no på ein heil haug med folk, men uansett. Liv, nei. Me va no ute å seig med Tony :P haha..
Jaja, Miriam reiste heim. Eg, Maren og Maria sat på essoen å kjeda oss. So kom søskenbarnet te Maren å henta meg å Maria og kjørte oss ut i Dalen. Maren reiste btw heim. I Dalen so va me med Monapus og rare Johan :p Maria og Mona sat no dar å prata bullshit om alle sammen dei kunne finna. Eg og Johan so ikkje va so veldig oppdaterte allikavel, sat dar å såg domt på dei. Men me fann no ut at dei snakka om mykje dyr. Piggsvin vertfall. Jaja. Me sat no der i eit par tima før me ikkje gidda meir, dvs, foreldre henta oss. Mona so e noko tå da lataste vesenet på jorde, BA på sine kne om at me sko kjøra ho heim. Og so snille so me va, so gjorde jo me da då. Les; pappen. Ja, ho kom seg heim, og eg og Maria vendte nåse mot den vakraste bygde ever. Øystese. Me kjørde Maria heim, so reiste eg å pappen heim, so fiksa han dataen min. (Daniel sin). Og no sit eg her og skriv eit langt innlegg om noko kjedelig. Eller kjedelig er det jo ikkje. Det er sånne innlegg det blir dei neste dagane. Viss det blir noko i det heila. De får masa på meg. De får kommentera. Då blogge eg.
Jaja, i måro. Då ska eg fyst veme Anne og de. So ska vel Maria okkupera meg. Me ska spela radiobingo og kanskje sjenka. Maren og ska veme. Forresten, eg har ein fin bh på meg.
Eg gler meg til i måro. Eg skal kose meg, men fyrst og fremst skal eg sove, lenge og godt, i mi eiga seng. Heilt åleine, berre flatskjermen her med meg. Den fine store flatskjermen som eg har sakna så mykje.
Ok, detta innlegget blei rotete, sjølv for meg. So eg trur eg avsluttar.
Sees

3 kommentarer:

Solveig sa...

Nåååå for ein kjekk dag du har hatt:D:D Håpe da blir berre sånne daga:D

Loove u!

Anonym sa...

jajjajaja. Jeg gleder meg til idaag :P

Anonym sa...

e so herlig og ha deg heima igjenn:)