laurdag, oktober 04, 2008

Jeg kjeder meg en lørdag på sykehuset.

BASICS
1. Hva heter du? Ingrid Tjosaas
2. Hva ville du ha hett hvis du selv fikk velge? Noko idyllisk, veit ikkje heilt.
3. Hvilke andre navn tenkte foreldrene dine på til deg? Idun (!!!!)
4. Hvilket stjernetegn er du? Væren
5. Hvilken årgang er du? -93
6. Hvor bor du? Kvam
7. Bodd utenlands? Nei
8. Flyttet antall ganger? 1-2?
9. Hvor ville du bodd? London
10. Hvilken skoleklasse? Siste året på ungdomsskule.
11. Hva vil du bli når du blir eldre? Journalist.

UTSEENDE
1. Hvor lang er du? 170 cm ++
2. Hvor mye veier du? rundt 70 sikkert
3. Hårfarge og frisyre? Brunt og mellomlangt
4. Øyenfarge? Grønne
5. Mest fornøyd med? Svært lite
6. Minst fornøyd med? Mage, lår, puppa.
7. Skostørrelse? 40
8. Briller? Nei
9. Har du noen piercinger eller tatoveringer? Nei, har faktisk ikkje hol i øyrene heller.

Filmer? Filmen om Cash gjorde intrykk, og so lika eg jentefilmar og sjuke skrekkfilmar
Låtar? Dei fleste av Kaizers Orchestra og koRn
Årstider? Haust
Mat/dryck? Godt kjøt og vatn.
Dyr? 3 katter, Kasper, Jesper og Jonathan
Farge? Grøn
Parfyme? Escada atm
Tv-program? HAA, Koneklubben.
Fag på skolen? Engelsk
Sysselsetjing? Data, tv, venner, alkohol, samhald, fotball.
Hvilken ny jakke har du lyst på nå? Ei raud og svart kåpa.
Hvilke nye sko har du lyst på nå? Skoletter
Favorittfarge på kle? Grå
Favorittmaterialet på kle? Kasjmir.
Hvilke kle vil du ha akkurat nå? Ny høstgarderobe egentlig.
Favorittbutikk? HM
Omtrent hvor mye bruker du på klær i mnd? Veit ikkje
Favorittmerke? Veit ikkje.
Hva heter din morfar? Kjell
Hva blir du beroligende av? Sjokolade og vann, combo
Hvilket land kommer du i fra? Norge
Hva tror du på? Ingen andre enn meg sjølv.
Hvilken religion tillhøer du, om du nå tillhører noen? Ateist
Hva kjøpte du senest? Flaxlodd og is
Har du noen husdyr? Jada
Hvor bor du? På sykehuset atm


Lat meg få påpeika at detta e kopiert frå ein svensk blogg, so eg har berre skifta te bokmål/dialekt.

i like u

1 kommentar:

Anonym sa...

eg syns du burde haita idun eg ^^