laurdag, oktober 04, 2008

Lite å snakka om?

Denna laurdagskvelden går seint. Veldig seint. Ikkje er det noko utruleg bra på tv, ikkje har eg veldig lyst på noko sjokolade eller noko. Maria har forlatt meg, hennar far fekk tilbringa litt kvalitetstid med ho før ho kjem heim til øystese i måro. Faktisk. Eg har so masse på tungo, eg har so masse eg vil sei, men eg veit ikkje heilt kva det skal bli. Eg veit ikkje korleis eg skal få det ned på papiret. Eller, ned på bloggen vert det vel. No skal eg sjå på tv eg no. Men eg vil skriva litt fyst. Eller kanskje eg skal skriva masse uinteressant? Eg har so lyst å skriva om guta, fylla og masse sånn her. Men da blir for personlig. Eg skal la ver å plaga deko med sånt. Da får Maria gjennomgå da. Og Maren og Mona. Hehe. Tja, no ser eg på Vil du bli millionær. Møkje kjekkeare me Fritjof. Da ska eg sei deg. Og no va da og ferdig. No begynne God Kveld Norge.
Og der e visst Justin Chambers. Han på bildet :D:D
Detta bilete stjal eg frå Andrea. Trykk på navnet for å koma til sida hennas.
Og mens eg kose meg med Justin på tv. Kan du nyta han her.
Ha ein fin kveld

3 kommentarer:

Anda Karro sa...

He´s a hottie:D

synd han har 5 unga og e gift:( vel vel...

han e hot for da!haha

Anonym sa...

veldig enig!! :P synes og at Patric Dempsey er litt av et sjarmtroll!... litt for gammel kanskje..?! hehe

Anonym sa...

jeg mener... patric dimpsey OG!!!... oops