fredag, oktober 17, 2008

aint things easy?

Heihei.. No sitte eg på fjellet ;) faktisk. Melstveit, som da og e kalla. Min kjære tante påstår at detta ikkje e eit fjell, men ein hump, men da e eit fjell. Kjempe stort fjell. DIGERT.
Men altso, her sitte eg, hjå min far. Og i kveld ska eg kanskje ut i bygdatun with my loves. Kanskje. Ellers so blir da til at eg sitte her heile kvelden, da e no sikkert lika greitt, fø i måro ska eg veme victor ned i hallen, han ska spela volleyball å eg ska sjå på, hothotcoool, det blir gøy. Viss eg får dan forbanna kortmappo mi igjen. Noko eg heilt sikkert ikkje gjere før søndag, no offense.
No e eg svolten og, hardt liv, kanskje eg ska eta weetos.. huh. Forresten, eg kjenne eg blir grøn av misunnelse fordi eg snakke med Maren på msn, og viss ho rydda litt so sko ho få sjokolade. FUCKU. Eg og vil ha. Sjokolade e tastytasty. Men eg bør halda meg unna, da set sine spor. Store spor, bokstavelig talt. Forresten, forresten, forresten.. Da e kaldt, so jævlig kaldt og. Men da eg sko sei va at no e me begynt med haustfesten, eg gleeer meg. Eg og Kristina ska ha ansvar fø kostymene, da blir gang på sakjene ska eg sei deg. Får me håpa då. Da e jo litt kjekt då, spesielt når alle kjeme inn å helse på oss med den helvetes teatersminken de har trykt opp i trynet. Ein liten fugl sa te meg at me og sko ha da på oss, eg lo. Eg fuckings lo. Men da e digg da. Very digg. Guu so eg gler meg te haustfesten, det blir mojo. Spesielt dansinge ^^
Men eg slite med å finna meg kjole so detta e jo egentlig berre bale, kjedelig, eg vil ha ein veldig fin kjole på meg, sånn WOW-kjole, da e jo da so e kjekt. E alltid noken so har ein so fin kjole på seg.
But changing subject, jeg er trøtt. Og no ska eg eta litt weetos og so ska eg slakka i sofaen. Wish me luck. Todays big challenge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kaldt ja ? fy søøren ISKALDT! vette digg me masse øving te høstfesten ja. gler meg! eg og ve finna meg ein fin kjole, e på leiting. men ska te byn å sjå då :D håpa på å finna.

AnneCez sa...

Eyy!! Eg ôg e med på kostyme greiene!! :P