onsdag, oktober 08, 2008

Turan eg

Heihei alle sammen.
yeah right

Hei deko so tar deko tid og gidda virkelig å lesa bloggen min. Uansett om den ikkje e så interessant. Eg ska heim eg, i måro. Klokko 13 ska eg reisa. Ca. Herregud, kjenne eg får hjerte bank. Ette øve 2 mnd her på sjukehuset, Haukeland Universitetssykehus. Eg skal heim til normale omgivelsar. Eg skal rett heim til ferie. Eg skal heim til venna. Verdens beste om eg får sagt da. Nå er det stille i fjøset. Eller på avdelingen. Men da e da ofta på denna tide. Fø eg e på hjerteavdeling med berre eldre folk. Eg øveleve. Unda 24 tima igjen. Eg glede meg virkelig til å komma heim å sjekka alt trøkket å helda meg oppdatert på alle par og alt sånn. Da ska bli gøøy.

Men eg gidda ikkje blogga meir eg.. har lite å sei. Me snakkas!!

Ingen kommentarer: