tysdag, oktober 07, 2008

I LOVE YOU

Sjekk systo mi e sexy.


Koffø i helvete va da eg so havna på sjukehus? Kunne da ikkje vore noken eg ikkje likte, elle, faktisk, eg unne ingen detta. Detta e so jævlig. Eg har vore på so mange undersøkelsar, prøva og testa at eg ikkje kan navngje og sei kor mange gonga av kvar eg har tatt de. Faen. Eg vette so lei. Og eg blir so jævli sleten. Heilt utslått blir eg. Heldigvis e pappen her. Uten han hadde eg sove heile dagane, i dag fekk han meg faktisk med ut å gå. I sjukehusklede. Klokko var heldigvis 22, so da va svært lite folksamt. Me gjekk i garasjen faktisk. Chill. Kaldt og godt. Eg går jo so eg, ja. Eg går rart eg. Og eg har kompress på lysken fø svarten. Sånn svær rund greia. Drit da. Åsso har eg ein lang teip øve nedøve oppøve alt. I veien med andre ord.

Herregud so eg glede meg te å komma meg heim å sleppa telemitri og veneflon. Da ska bli so godt. Deko so ikkje går med nål i hånde og lappa og ledninga på kroppen veit ikkje kor godt da e når da e vekke. Når eg dusje, e eg kvitt telemitrien. Jeei.


Men da ska bli godt. Eg kjem sikkert te å sova vekk dei fyste dagane eg e heima. Eller drikka meg so drita at eg havne på sjukehus igjen, pumping. Neidå, alle deko tante og onkla, mor og far og sånn familie, eg ska ikkje drikka :)

8 kommentarer:

ingrid sa...

ehm, eg gidda ikkje snu bilde. snu håve. da e no enklare

Anonym sa...

stakkars.. haha, du er no søt! :) solveig er å søt.

skal no ut med meg, vet jeg ;)

Solveig sa...

Ja, du ska ut, anten du ve elle ikkje!

maren sa...

ingrid, du skal ikkje sova vekk dagane :-) du skal jo veme oss :-D

Anda Karro sa...

når du kjem heim og ser på armane dine kjem du til å sjå ut som ein narkoman, hehE:P

vel vel.. du kan ikkje sova når du kjem heim! då må du jo out and about. og so tar du helle å søve ettepå;)

Anonym sa...

ska no veme deg litt når u kjem heim eg og! :-D
systo di e søt! :P hehe..

Anonym sa...

haha, du kjeme t og drikka! :P

Anonym sa...

Håper for din skyld at du får komme hjem snart!!! :) stakkar deg:/ klem:D