laurdag, oktober 04, 2008

Øhømhøøm?

Ok. Da forriga innlegge va berre bale. Berre drit i da.

Sio i går har den irriterande vetlebror min hatt sin anmarsj på sjukhuset. Han har tatt øve senge til Solveig. Og der han vel vore heila tide. Eg sendte han ein tur bort på kiwi, fø å snopa. So me åt no litt snop mens me spelte radiobingo i går. Og ikkje vann. Uansett. Han syntes sjukehus livet var utruleg kjedelig og han, som har sjangsen, har lyst te å komma seg ut fortast mulig. Eg seie te meg sjølv at da e fordi han e forelska og vil heim og ikkje fordi eg e noko form for irriterande.

Eg ler og ler og seie at eg har smerte i brystet. Da e bale og tungt. Hadde da berre forsvunne.
No fekk eg besøk av Mammo, Pappen og min kjære bestefar. Dei ska ta med seg min bror. HAHA. Og Pappen ska ve igjen :p
Hehehehehehehehehehe.
T-ja

Seesi snart

Ingen kommentarer: