laurdag, oktober 04, 2008

Kjetil Hovland - Mannen med den kvite hund


No klødde da so jyslig i fingrane mine og eg følte fø å skriva eit langt innlegg om noko so eg bryr meg om. Altso Kjetil. På detta magiska bildet ovanfor, e da Kjetil og hans flotte ven Henning.

Han so går tur frå Skipadalen te Øystese med den kvite hunden deiras, Bamse. Verdens nydeligaste og søtaste hund. Kjetil bur i Skipadalen saman med mor si og silje. Eg digga dei. Og Kjetil då. Kjetil e kul. Han går andra året på gymnaset no. Seriøs person han. Litt. LITT.

Kjetil e som oftast på msn, noko som eg set stor pris på. Fø da e eg og. Eg e jo som sagt 34 gonga før på sjukehus og eg har lite å gjera på. Eg og Kjetil kan prata om alt ilag på msn. Og so har han magisk musikksmak i forhold te visse andre folk i desse bygdene. Me godtek dei fordaom.
Kjetil e óg hard på flasko :O Men da går heilt grett. Heilt ok. OK.
I tillegg te å ve venn av familien, so e han venn med Maren og desse elsklingane mine so alt berre klaffe liksom. Eg digga Kjetil
<3:d

Ingen kommentarer: