torsdag, oktober 16, 2008

no har eg seriøst tenkt å leggja meg, eg har da, men eg gidda ikkje.. johan e jo so teit å berre stikke frå msn so eg har berre kjære mary å ty te, solveig so lånte meg dataen hennas so da e hennas feil at eg sitte her i fyste plass. Forresten, har eg fortalt om min fine tv? Den e fin den.
Har eg fortalt om den fine lampen min? Den e fin den. Har eg fortalt om...., uansett, jævlig fin.
eg har masse å sei men da blir so vanskelig når eg ska få da ned på ark sko eg te å sei.
jaja, uansett, min kjære broder blei halvveis te 50 i går. gamlekar. gralla!
skammesjåelle, i dag so har eg ingen plana, eg ve te byn å sjå fritt vilt men eg veit ikkje kem eg ska reisa me. uansett, i måro ska eg te byn me noken å sjekka trøkket, sjå om da fins noken kle..lol, blir hard dag, tidlig kveld då :P lol, detta blir jævla rote merka eg, men eg gidda ikkje fiska, stress da. solveig si feil at eg skrive fiska og ikkje fiksa, also. solveig lagde mat te meg i dag, ris og bearnaise saus og utgåtte pylse, eg kjem te å dø.. da e so mørkt ute at eg ikkje gidda å ta ned persiennene, men eg vurdera å gjera da uansett, fø viss ikkje eg gjer da, so e da lyst i måro når eg ska på skulen, elle viss eg ikkje ska på skulen, å blir heima, søve å sånn, søve heile dagen sånn so i dag, da e digg da, såva vekk håveverket, haha, den va morsomt, humoren e på topp og den sitte laust klokko halv 3. nei, no stelle eg meg og elge meg. natta peeps.

Ingen kommentarer: