torsdag, oktober 09, 2008

FY FLAAAATE.

Legen e treig. So no sit eg på avdelinga. Hjerteavdeling 2. Og ventar. Eg sit på ein stol og ventar. Forbi meg går alle mulige lega og sjukepleiara som ynskjer meg lukka til og håpar at det går bra med meg vidare. Eg sitte her å snakke med folk på msn eg. Og so fere eg no å suse på fjesboke as always. Før, om kveldane, kunne eg høyra eldre folk klaga over smerten og sånn. Ein kveld so kom jo da faktisk ein mann inn til meg. Nok om da. ^^
Eg lure på om da e noken so har dødd når eg har vore her. Eg har liksom ikkje vorte kjent med noken akkurat. Eg vart litt kjent med ein frå Sogndal. Men han reiste heim. Heldiggris. Ikkje heldigvis, men heldiggris. No vatt jo da og litt domt, eg drive å kalle ein eg nett so vidt kjenne for ein gris. Hehe. Skumle greie. No e da ei jenta på rundt min alder so går å vase rundt på avdelingen, ho spurte meg nettopp om da va internett her. Da e da. Ho hadde ei fin buksa på seg. Ho va egentlig ganske fin.
Og nett no so gjekk da ein gjeng med sjukepleiara forbi meg, kledd i kvite frakkar med navnet hengande på ein sånn greia på lommo. Noken e fortsatt meget vakre. Eg kunne tenkt meg å hatt ein sånn vakker sjukepleiar te mann. Nei, eg vil ha ein lege eg. Ein vakker lege og ikkje ein sånn stygg so eg har hatt. Kanskje eg skal bli lege. Nei, eg skal bli journalist eg. So kan eg skriva og folk kan lesa, og kanskje bry seg. Eg lika å skriva, eg kan sitje i timevis å berre skrive om ingenting, sånn som no. Eg skriv ikkje om noko spesielt interessant eigentleg. Viss da va da deko trudde. No må ikkje deko få deko sånne tanka om meg, sånne, ho Ingrid ho skrive so masse interessant ho, kvar dag blogge ho om interessante ting, ting so folk bryr seg om. Nei, da stemme ikkje da. Eg har skreve om sjukehusopphaldet mitt for da mesta. Eg har skreve om kor mykje eg hatar å ligga på sjukehus. No kommenterte ein sjukepleiar støvelettane mine :) Uansett, eg har ikkje som mål å skriva om interessante ting, fordi eg ikkje har noko interessant å skriva om. Sjølvsagt, da har frista å skriva om mote å sånn. Men eg har ikkje so veldig peiling, eg bryr meg litt, men da e sikkert ikkje nok :p Når eg kjeme heim, te vennane mine, so ska eg visa deko kor fine dei e, eg ska ta bilde av de, eg ska leggja ut bilde av de. Heldige deko e. Mange av vennane mine har blogg. Les dei. Dei e ganske bra. Da e ganske kjekt når venninne og kompisa å sånn blogge, da e kjekt å lesa ka dei tenke. Fø da e ofta lettare å skriva ka ein har på hjerta, enn å sei da. DA forstår eg meget godt.
Fy faen so mange sjukepleiara da e på Haukeland. Da e heilt rart. Kvar dag mellom halv 11 og 13 eller noko, so kryr da av lega og sånn i kantino. Da e jæævla freaky. Menmen.
Ka ska eg skriva no då? Eg har ikkje meir å sei. Enn at eg glede meg vilt te å komma meg heim å leva eit normalt liv, endelig etter 2 mnd. Eg levde sikkert ikkje eit normalt liv i sommar heller. Va sikkert litt på potto. Eg huske svært lite. Elle jo, eg huske, men eg vil ikkje huska, trur eg va meget på potto. Men da e lika greit da faktisk. Eg blir fortalt, Maria fortelle. Detta blei eit laangt uinteressant innlegg. Lura på om noken gidda å lesa. Kommenter då vertfall, sånn at eg veit da e noken so lese desse tomme tankane mine.
Eg skrive sikkert meir, stay in touch.

7 kommentarer:

AinaKatrine sa...

Hei.

Jeg leser din blogg:-) Så koselig at du skal få komme hjem nå. Ikke så koselig å være på sykehus, men det er jo kjempebra at de finnes.

Håper alt går bra med deg i fortsettelsen.

Hils familien.

maren sa...

DU KJEM HEIM SNART. eg gleda meg, du har fått da med deg? at eg gleda meg ?. :-D eg elska og komentera for eg kjede meg. Snakkast og ikkje so lenge :D <3

Anda Karro sa...

ikkje lenge til eg ser deg no:D
nervøs? gler du deg? du har nok fått dei spm 10000000 gonga før ..men men.. eg og må jo nett spørra...

Bra uinterresant innlegg. :)

glad i deg ! me snakkast om ikkje altfor lenge håpe eg.

Klem

Anonym sa...

Eg lese bloggen din, du skrive bra (: å glede meg te du kjeme heim :D Snakkast <3

Anonym sa...

lese alle innleggene dine eg :P

Anonym sa...

Hvordan var det å komme hjem?

Anonym sa...

Veldig bra skreve Ingrid! E litt facinerandes, sjøl om du ikkje skrive om nåke sånne fakta ting osv so e da kjekt å lesa :D Da e morsomt! Hvertfall når du hoppe frå eine tingen t da andra so tilbake igjen.. "No kommenterte nett ei støvlane mine", eg lika da:D Charlotte