måndag, oktober 20, 2008

eyyo..

Eg e virkelig ikkje i humør te å blogga. Eg e i humør te å liggja i senge mi å sjå på tv. Og sova, sjølvsagt. No e da ei ny veka igang og eg e virkelig ikkje klar, ikkje i da heila. Eg har so vondt i håve og eg e so dårlig. På onsdag skal eg på foreldrekonferanse og til legen og på torsdag skal eg til tannlegen. Juhuu. Jævla dritt eigentlig. Brann tapte i går forresten. Da suge, men da e vel berre sånn da e. No sitte eg med jakko på å sånn i stovo og høyre på radioen, vurdera å eta noke, har berre ete noko sjokolade i dag, veldig bra Ingrid, veldig bra. Men no skal eg inn på rommet og sjå extreme makeover home edition. Vi snakkes.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg å vil lalle. Men jeg må øve til prøve!

Tina =) sa...

extreme makeover home edition, er tøft :D Eg vil ha so fint hus som dei lager