tysdag, oktober 14, 2008

fuck alt

Eg e heilt ødelagt. Skulen tar so jævlig på. Sjølvsagt, da e kjekt å komma tebake te gamle rutine og klassekamerata, men da e ikkje kjekt å ve dødssleten når eg kjeme heim. Eg kjem heim, ser litt på tv og so sovne eg. So våkne eg i 7-8 tide og so ser eg på tv, so leggje eg meg i 12-2 tide.. jæævla bra. I tillegg til denna elskbare deilige dagen min so har håve mitt og vendt seg te normale ting og begynt å dunka so uttav helvete. No kjenne eg og at eg begynne å bli sjuk. Å da e virkelige kirsebæret på bløtkako.. fuck, passa jævli å liggje sjuk no når høstfesten å prøva står fø tur. Jævla sjukehus har ødelagt meg totalt.
Sure, eg va slapp å jævlig før, men no e da virkelig gale. Eg trudde og håpte at håveverket forsvant eg, eg håpte da va viruset eg, men ikkje faen. Betyr vel at eg ska begynna med akupunktur da, fø eg har tensjonshodepine, og kalt stresshodepine. Eg e no vel den personen so stressa minst, helvete.. eg blir so forbanna, eg blir so sur.. eit jævla år, har eg gått med håveverk, eit jævla år! fy faen so surt da e, ingen so forstår da før de har opplevd da, da e so jævli, da e so vondt, da e ingenting du kan gjera uten at du har vondt, helvete.
og deko foreldre, besteforeldre, tante, onkla og sånn so i da heila gidda å lesa detta pisset av noko klaging, drit i den jævla banninge mi :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

offdå, høyrtes ikkje godt ut. stakkars ingrid mi! håpe du du får vekk den håveverken!!
<3

Anonym sa...

heilt lov m sterke ord når hove dundra som reina helvete!!! Veit kor du ha da, hadde da sånn i laaaaaaaaaaaaaaaange perioda eg og i yngre alder...fa**, høyres nesten ut so eg e votten gammal...men da e berre toll also!! Smask frå tante Å..