søndag, oktober 05, 2008

Dultar attende.

Å i helsike eg har verdens beste venar. Da e da sikkert jævla mange so seie, mange som påstår dei har verdas beste venar. Men eg har faktisk verdas beste vener. Trur eg. Sjølv om eg har krangla med dei alle saman. Eg har mange gode vener. Men eg vil ikkje sei nokon namn no, fø no har eg vore innlagt i 2 mnd. Masse e forandra. Alt e forandra.


uanz, me har kjøpt snop. og eg må eta da opp før klokko tolv, fø då ska eg fasta. altso, eg ska ikkje eta noko før undersøkelsen i måro. då ska dei inn i lysken min å leika seg. nei, dei ska inn i lysken og opp til hjerta å plaga da. herregud so teit. men eg kan jo egentlig berre spara snopet te eg e ferdig med undersøkelsen. ahaaa


FAKTISK. EG E UTRULIG FLINK. Å KLØ MEG. JA, DA E SANT, EG E MEGET FLINK TE Å KLØ MEG. EG KLØR MEG VELDIG MASSE. PGA LAPPANE EG HAR PÅ MEG. OG PÅ VENEFLONEN. MEN DER BØR EG IKKJE KLØ MEG, FØ SIST GONG EG GJORDE DA, SO DROG EG AN NESTEN UT. DA E FAEN MEG SKUMMELT, EG SÅG DEN EKLA NÅLGREIO. EG KAN VISA DEG EIN GONG. HAHAHAHAHA


Og so slenge eg med eit bilde av Janove Sjakalen Kaizer.

1 kommentar:

maren sa...

hadde tatt seg betre ut med eit bilde av meg der, eg tykkjer det!