onsdag, oktober 08, 2008

E da mulig?

Ja, no har eg venta sio klokko halv ti. Fø då blei eg vekt fø legen var på vei. Har han gått seg vill?
Eg e spent på om han seie at eg får lov å reisa heim eller om han seie at eg ska få operert inn hjertestartar. Ka trur de?
Heilt ærleg, so trur eg at, nei fø faen, eg har virkelig ikkje peiling. No sitte legane å diskutere da. Eller so ete de lunsj. Eg og mammo sitte vertfall her med kvarsin data på fanget og ser på ein reprise av Hotel Cæsar. Og vente, vente, vente, vente og vente.

Kjem tebake med svar om eg får lov heim:)

2 kommentarer:

Anda Karro sa...

i bet my money on the fact that you will come home . dei brukte evigheta på meg den dagen eg skulle få komma heim, fekk eit ultimatum: ve der ei veka til og gå med sånn ledninga får å få medisin, eller reisa heim og ta medisin i ei veka. valget var lett!hehe .. vel.. tvie fingrane på at du får heim idag!!!:)

ingrid sa...

Takk! Tusen takk!